עיר העתיד? • קרית מלאכי מקדמת בניית 20,000 בשטחה המורחב

קריית מלאכי מככבת בשנים האחרונות ברשימת הערים המובילות בתחום הנדל"ן אבל מצוקת הקרקעות וחוסר היכולת להקצות עתודות קרקע נוספות לבניה הובילו את ראש העיר זוהר לקדם תכנית גג עתידית
בנצי לייזרוביץ No Comments on עיר העתיד? • קרית מלאכי מקדמת בניית 20,000 בשטחה המורחב

מינהל התכנון מקדם תכנית הרחבה לקריית מלאכי • הצפי: כ- 100,000 תושבים ובניית 20,000 יח' דיור • "קריית מלאכי עוברת בשנים האחרונות שינוי מדהים בכל הפרמטרים והתוצאות מדברות בעד עצמן"

קריית מלאכי מככבת בשנים האחרונות ברשימת הערים המובילות בתחום הנדל"ן אבל מצוקת הקרקעות וחוסר היכולת להקצות עתודות קרקע נוספות לבניה הובילו את ראש העיר זוהר לקדם תכנית גג עתידית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפגישה שנערכה עם ראש העיר אליהו זוהר במינהל התכנון נבחנה אפשרות להרחיב את גבולות העיר לכיוון כביש 6 וקו הרכבת החדש בכפר מנחם.

תכנית ההרחבה תאפשר בנייתן של כ- 20,000 יח' דיור נוספות בעיר שעתידה לקלוט כ- 100,000 תושבים בעשרים שנה הקרובות. התכנית מתייחסת גם להנגשת העיר לצירי התחבורה המרכזיים והקצאת שטחים גדולים להקמת מתחמי תעשייה ומסחר חדשים.

קריית מלאכי מככבת בשנים האחרונות ברשימת הערים המובילות בתחום הנדל"ן אבל מצוקת הקרקעות וחוסר היכולת להקצות עתודות קרקע נוספות לבניה הובילו את ראש העיר זוהר לקדם תכנית גג עתידית במטרה להמשיך את התנופה שחווה העיר בשנתיים האחרונות.

"קריית מלאכי מוכנה בכל המובנים להפוך לעיר חזקה שיודעת לקלוט עשרות אלפי תושבים חדשים ולהעניק להם את כל השרותים העירוניים ברמה הגבוהה ביותר", אמר ראש העיר זוהר.

"פגשתי את הצוותים ממשרד התכנון, המהנדסים והאסטרטגיים, על מנת להציג תכנית שתצעיד את העיר למקום שכולנו חולמים עליו כבר שנים רבות. קריית מלאכי עוברת בשנים האחרונות שינוי מדהים בכל הפרמטרים והתוצאות מדברות בעד עצמן. אין לי ספק שמשרדי הממשלה מבינים שיש כיום עם מי לדבר בקריית מלאכי והם מודעים לכך שהתנאים הבשילו לתכנן תכניות ארוכות ומרחיקי לכת. קריית מלאכי חייבת להיות עיר חזקה ועצמאית ואין לי ספק שבע"ה כך יהיה", הוסיף ואמר.



0 תגובות